נאוה וילונות
 
 
 
 
072-2596509
זהו מספר מקשר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

איך בוחרים וילון?

 
 
 
 
 
 
 
לאורך השנים לקוחות רבים שואלים אותי איך בוחרים את הווילונות המושלמים לבית? אז אם גם אתם מתלבטים בעניין זה, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שכתבתי.
 

המדריך לבחירת וילונות מושלמים

 
לווילונות יש השפעה מכרעת על המראה של הבית. בחירה נכונה של סוג ותפירת הבד תקבע את המראה הסופי והרצוי של החלל, וגם תקבע את התחושה שתעבור אצלכם בבית ושהאורחים שלכם ירגישו מבחוץ.

אז איך בוחרים וילון, מה נכון לנו, ומה ישרת את המטרה שלנו בצורה הטובה ביותר?
 

שלב ראשון: מטרת הווילונות

 
חשוב לדעת לשם מה מיועדים הווילונות. מטרות כאלה יכולים להיות, למשל: להסתיר כניסת שמש, למנוע משכנים וחולפים ברחוב לראות את פנים החלל ולהעניק לכם פרטיות, קישוט בלבד ועוד.
 

שלב שני: התחושה שאנחנו רוצים ליצור

 
ווילונות יכולים להשפיע באופן משמעותי על התחושה בבית. באמצעות הבד הנכון תוכלו ליצור: תחושה קלילה וצעירה, תחושה דרמתית ונוקשה ואפילו תחושה מנוכרת ומינימליסטית. התחושה שאתם רוצים להעניק לחלל, תוביל אותנו לסוג תפירה אחר.
 
 
 

שלב שלישי: צבעוניות רצויה

 
כדי שהווילון ישתלב היטב במראה הכללי של החלל, ייצור את התחושה הנכונה ויביא לידי ביטוי את האופי שלכם, צריך לבחור צבע ודוגמה. אצלנו תמצאו קטלוג של דוגמאות רבות, שמתוכם תוכלו לבחור את הדגם הרצוי עבורכם.
 

תפירת וילונות בהתאמה אישית

 
אחרי שהחלטנו על השילוש הקדוש שכולל מטרה-תחושה-צבע, הגיע הזמן להתחיל בעשייה! נאוה מגיעה את הסלון כדי לבדוק מה גודל הווילון (אורך ורוחב), גודל המסילה והעיצוב הכללי בביתכם. היא תיקח את המידות המדויקות, ותתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במקום. וזהו – תוך 21 ימי עבודה הווילון יהיה אצלכם!
 

התקנת הווילונות

 
ברגע שהווילונות שלכם מוכנים, אנחנו מתקשרים אליכם כדי לתאם התקנה בביתכם. צוות מקצועי מגיע עד אליכם, ותולה את הווילון במקצועיות אצלכם בבית, לשביעות רצונכם המלאה. בסיום ההתקנה, הוא ייתן לכם גם הוראות ניקוי לווילונות, כדי שתוכלו ליהנות מהם לאורך זמן ממושך.
 
אתם עדיין מתלבטים מה הווילון הנכון עבורכם? אנחנו כאן לשירותכם, עם יותר
מ- 18 שנות ניסיון במקצוע והרבה אכפתיות, סבלנות, אהבה ומקצועיות.

דברו איתנו ונשמח לעזור: 072-2596509